-->

Perhatian

Welcome

Untuk kebaikan bersama, sahabat yang berminat tukeran link atau banner diharapkan bisa meninggalkan pesan di buku tamu atau tulis komentar di salah satu posting tapi saya anjurkan untuk wajib mengisi buku tamu untuk memberi tahu saya :) , selanjutnya saya akan memasang link atau banner sahabat yang sudah memasang link atau banner blog saya di blog sahabat..

Loading

solusi trouble link Mediafire

ATTENTION PLEASE....!!!! Untuk semua link Mediafire,setelah 5 detik akan muncul tulisan "SKIP AD" di pojok kanan atas. klik tombol skip ad-nya cukup didrag (tekan dan geser) dan arahkan ke address bar seperti gambar di bawah ini lalu ENTER.

System Ninja 2.1.0.0 - Silent



System Ninja 2.1.0.0 - Silent
DOWNLOAD System Ninja 2.1.0.0 - Silent

System Ninja is a lightweight program designed to clean your computer of unwanted junk, constantly slowing your entire system down. System Ninja features a fast and powerful file cleaner, Startup Manager, Process Manager, plus several useful tools such as CCEnhancer, FileAnalyzr and MalRunDestroyer.



Powerful System Cleaner
System Ninja features a powerful scanning engine designed to locate junk files on your computer, wherever they are hiding. System Ninja looks at a files creation time, file extension, location and many other factors to determine whether it is not needed by your computer.


100% Freeware, 100% Safe
System Ninja is provided absolutely free of charge, with no strings attached. It is also 100% free from Virus’s, Malware, Spyware and all that other unwanted junk. We do not package any toolbars with System Ninja, nor do we use it to display ads or popups.

DOWNLOAD:

MediaFire
http://adf.ly/3uv31
Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Artikel Terkait Lainnya Seputar:





Comments
0 Comments

Responses

0 Bagaimana Dengan Yang Ini "System Ninja 2.1.0.0 - Silent"

Posting Komentar

Komentar Tidak akan di Tampilkan dan Akan dihapus jika :
» Menggunakan bahasa yang tidak sopan (Sara,Kasar,Pornografi,Caci Maki (yg Bukan dari Mulut Manusia) Menyinggung.dll)
» Anda Sopan Kami Segan
» Terimakasih

 
Checkpagerank.net
Jangan Lupa Tinggalkan jejak Sobat Di
Surya-Cakra
Return to top of page Copyright © 2012 | Surya Converted into Blogger Template by Cakra